قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ورق آلومینیوم امباس

ورق امباس
فهرست مطالب

ورق امباس آلومینیوم

یکی از دیگر فرایند های اعمال شده بر روی ورق های الومینیوم به جهت افزایش مقاومت مکانیکی آن ها, امباس کردن می باشد.طی این فرایند بر روی ورق الومینیومی پس از اتمام نورد گرم طرح هایی توسط غلتک ایجاد می شودکه نتیجه آن ورق امباس الومینیوم می باشد. ورق امباس ابری نشان دهنده یک ورق آلومینیومی می‌باشد که در اصل بدون طرح است که طرح یا بافت برجسته روی آن نقش بسته : رگه ها، منافذ، علائم، اشکال هندسی و … معمولا این فرآیند بر روی پارچه، کاغذ، چرم، چوب، لاستیک و ورق‌های نازک آلومینیومی انجام می‌شود. ورق آلومینیوم نقش برجسته به صورت رولی و شیت(برگ) قابل تولید است اما نکته ی قابل توجه این است که ضخامت ورق در این مورد تاثیر دارد، ورق های امباس با ضخامت بالا را نمی توان به صورت رولی تولید نمود و تنها به صورت برگ تولید می شوند. در پارسیان آلومینیم انواع ورق آلومینیوم 1 میل، ورق آلومینیم 2 میل، ورق آلومینوم رنگی، آجدار و … را می توانید تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم 1403 کافیست با ما تماس بگیرید. 02133115500

تولید ورق ابری آلومینیوم

به این صورت است که عملیاتی روی سطح ورق های آلومینیومی صورت می گیرد در واقع با عبور ابزارهای غلتک مانند سنگین روی آن فرم میدهند به شکل کویل امباس یا کویل ابری یا شکل های دیگر ایجاد می کنند که بسیار پر کاربرد می باشند. هنگامی که به دنبال ورق آلومینیوم تزئینی برای پروژه بعدی خود هستید، پارسیان آلومینیوم یک گزینه جذاب و منحصر به فرد در قالب ورق های آلومینیومی برجسته گچبری برای شما دارد. این ورق های فلزی برجسته به همان اندازه در کاربردهای عملی مانند یخچال مفید هستند، همانطور که به عنوان تزئینی برای ظاهر ناهموار و صنعتی برای گاراژ یا فضای دیگر استفاده می شوند. ورق های آلومینیومی برجسته که به آن ورق آلومینیوم امباس یا ورق ابری اجرتی نیز گفته میشود، یک ورق آلومینیومی نازک (0.024 اینچ) با کاربردهای بسیار متنوع است.

امباس الومینیوم
امباس الومینیوم

ورق آلومینیوم امباس یک ورق آلومینیومی است که در اصل طرح یا بافت امباس یا برجسته روی آن نقش بسته است: رگه ها، منافذ، علائم، اشکال هندسی و غیره. معمولا این فرآیند بر روی ورق های نازک آلومینیومی انجام می شود. فرآیند برجسته کاری برای جذاب‌تر کردن محصول یا کارآمدتر کردن آن، حک کردن علامت تجاری یا لوگو بر روی ورق آلومینیوم، دادن ویژگی‌های مکانیکی خاص به محصول، تقلید از ماده دیگری که قبلاً دارای امباس‌سازی ذاتی است، انجام می‌شود. این فرآیند امباس را می توان در یک یا هر دو طرف ورق آلومینیوم انجام داد.

کاربرد ورق امباس ابری

مشتریان پارسیان آلومینیوم اغلب از ورق های آلومینیومی برجسته ما با گچ برای پوشش دیوارها و به عنوان ورق فلزی برجسته برای تریلرها، اتاق های رختکن، سرویس های بهداشتی عمومی، فرودگاه ها، بیمارستان ها و آشپزخانه های تجاری استفاده می کنند. ورق آلومینیوم امباس برای ما یک سطح سفید یا نقره ای را فراهم می کند که به راحتی تمیز می شود. هر دو طرف قابل استفاده است. سمت سفید رنگ شده دارای عیوب جزئی اما ثابت است اما دارای روکش PVC است. ورق آلومینیوم امباس یک ورقه ای عالی با تعمیر و نگهداری کم است.

ورق های آلومینیومی امباس پارسیان آلومینیوم مزایای زیادی نسبت به سایر انواع گزینه های تزئینی دارد. نه تنها جذاب هستند و به فضای شما جلوه ای منحصر بفرد می دهند، بلکه نصب و نگهداری آن ها نیز ساده است. به علاوه، تمیز کردن آنها آسان است. به این معنی که برای اینکه فضای خود را به بهترین شکل حفظ کنید، نیازی به کار سختی نخواهید داشت. این باعث می شود که این ورق ها انتخاب ایده آلی برای زیباسازی و محافظت از فضای شما باشند، صرف نظر از نوع فضایی که دارید.

ورق امباس آلومینیوم به صورت لوزی و ابری در ابعاد زیر موجود است:

ضخامت 0/3 الی 1 میلیمتر

ابعاد استاندارد: 1200×2500 – 1000×2000
قابل سفارش: ابعاد دلخواه شما
آلیاژ استاندارد: 1050 – 3105
قابل سفارش: 1100 – 1200 – 3003

ورق آلومینیوم امباس (برجسته) پارسیان آلومینیوم

یک ورق آلومینیوم امباس یا برجسته، نشان دهنده یک ورق آلومینیومی است که در اصل برهنه است و طرح یا بافت برجسته روی آن نقش بسته است: رگه ها، منافذ، علائم، اشکال هندسی و غیره.

معمولا این فرآیند بر روی پارچه، کاغذ، چرم، چوب، لاستیک و ورق های نازک آلومینیومی انجام می شود. فرآیند منبت کاری برای جذاب‌تر کردن محصول یا کارآمدتر کردن آن، حک کردن علامت تجاری یا آرم روی یک ماده، دادن کیفیت مکانیکی به محصول و تقلید از ماده دیگری که قبلاً دارای برجسته‌سازی ذاتی است، انجام می‌شود. این فرآیند را می توان در یک یا هر دو طرف محصول انجام داد.

کاربرد نهایی ورق های آلومینیوم امباس یا برجسته

ورقه آلومینیوم امباس یا برجسته که بسیار نازک ساخته شده است، به طور گسترده در صنایع غذایی استفاده می شود؛ برای بسته بندی شکلات یا کره، برای تولید درب ماست و ظروف درب دار. این به لطف ویژگی های آلومینیومی است که سبکی مواد را با توانایی محافظت از مواد غذایی در برابر آلاینده های خارجی، اکسیژن، نور، رطوبت و گاز ترکیب می کند. آلومینیوم نقش برجسته نیز با حفظ طعم و عطر، ماندگاری مواد غذایی را افزایش می دهد.

پارسیان آلومینیوم ورق های آلومینیومی برجسته را برای چندین بخش و به لطف تلاش های بی وقفه کارکنان و سابقه چندین ساله خود، برای صنایع غذایی نیز ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما، لطفا با ما تماس بگیرید!

ورق آلومینیوم برجسته یک ورق آلومینیومی نازک با کاربردها و کارکردهای بسیار متنوع است. فرآیند برجسته سازی بازتاب نور فلز را کاهش می دهد. کویل آلومینیوم پیش رنگ برجسته، پس از چربی زدایی، تمیز کردن و پردازش لایه غیرفعال از صفحات پایه آلومینیومی ساخته شده از آسیاب ساخته می شود. این محصولات در نهایت از طریق سایر عملیات ثانویه از جمله برش، پرس، پانچ و خمش، قالب گیری می شوند که می توان آن را در سقف های کلی و کلاف ساختمان برای تزئین دیوار با دهانه بلند و مساحت زیاد اعمال کرد.

ورق های آلومینیومی برجسته ما با گچ کاری سطح رضایت بخشی را فراهم می کند که به راحتی با تعمیر و نگهداری کم تمیز می شود. هر طرف قابل استفاده است و الگو یکسان به نظر می رسد. در میان تولید کنندگان آلومینیوم در تهران، پارسیان آلومینیوم قصد دارد ورق های آلومینیومی برجسته با کیفیت برتر را با قیمت رقابتی عرضه کند.

 

امکانات و مزیت های ورق آلومینیوم امباس

1) مقاومت در برابر آب و هوا، فشار باد، تسطیح سطح، ناهموار،

2) وزن سبک، حمل و نقل راحت

3) نصب ساده، کم هزینه، ظرافت

4) بافت فلزی قوی، که می تواند به طور کامل بازیافت شود

کاربرد

ورق آلومینیوم برجسته گچبری یا همان امباس، معمولاً در یخچال ها، تهویه مطبوع، عایق لوله، کابینت آشپزخانه، کابینت شراب، پنل خورشیدی، سالن های نمایشگاه، استادیوم ها، فرودگاه ها، سیستم سقف ایستگاه های راه آهن و ورق های تزئینی سقف استفاده می شود. صفحات دارای رسانایی حرارتی خوب و اتلاف حرارت عالی به دلیل ماهیت خاص الگوها هستند. در حال حاضر، در صنعت تبرید، سری 3003 سیم پیچ آلومینیومی ضد زنگ به طور گسترده ای استفاده می شود. در عایق بندی و بسته بندی لوله از سری 1000 استفاده زیادی می شود.

آثار هنری فلزی یک زمینه خلاقانه منحصر به فرد برای کشف است! فلزات چکش خوار معمولاً برای برجسته سازی و ساخت قطعات نمایشی سبک وزن استفاده می شود. نقش برجسته فلزی یک فرم هنری با طراحی پیچیده با جلوه ای براق با مجموعه ای از الگوهای مشخص است. قطعات مهر شده فلز ساختارهای سه بعدی را تشکیل می دهند و کل بافت را هنری و حتی منحصر به فردتر می کنند. هیجان انگیزترین واقعیت در مورد نقش برجسته فلزی این است که حتی اگر طرح اصلی خیلی ظریف یا خارق العاده نباشد، نتیجه نهایی با همان طرح می تواند فوق العاده جذاب باشد!

قیمت ورق آلومینیوم امباس
ورق آلومینیوم امباس

منبت فلزی چیست؟

نقش برجسته فلزی یک هنر نفیس است که بر روی ورق های فلزی ایجاد می شود. قسمت هایی از ورق های فلزی بر اساس طرح ها پرس یا فرورفته می شوند. این طرح ها می توانند نقش ها و نقوش مختلفی داشته باشند. استفاده از یک سطح فلزی حال و هوای هنری و قدیمی ایجاد می کند. این شکل هنری معمولاً روی آویزها، مدال‌ها، سایر جواهرات، قاب‌ها و بسیاری موارد دیگر دیده می‌شود. ممکن است ظریف به نظر برسد (که، همینطور است!)، اما روش جالبی دارد که فقط به چند وسیله معمولی در دسترس برای برجسته کردن نیاز دارد!

 

برای منبت کاری فلزی به چه لوازمی نیاز دارم؟

ابزار و مواد مورد نیاز برای نقش برجسته فلزی تقریباً در هر فروشگاه صنایع دستی موجود است! شما همچنین می توانید بسیاری از این موارد را به صورت آنلاین خریداری کنید.

  • یک ورق فلزی
  • شابلون
  • کنده کاغذ
  • قلم
  • غلتک لاستیکی
  • قیچی
  • پارچه نرم
  • تشک کاردستی
  • پرکننده
  • نوار
  • یک ورق فلزی

آلومینیوم، مس، برنج، روی و آلیاژها از فلزات رایج در این پروژه هستند. من توصیه می کنم از ورق های آلومینیومی استفاده کنید زیرا نسبت به بقیه مقرون به صرفه تر هستند.

جمع بندی:

ما در این مقاله سعی کردیم تا توضیح کاملی در مورد ورق آلومینیوم امباس و کاربردهای آن به شما بدهیم. اگر تمایل دارید تا ورق آلومینیوم امباس را با سلیقه خودتان و یا هر ورق آلومینیوم دیگری را از ما سفارش دهید، همین حالا با ما در مرکز تماس پارسیان آلومینیوم  از طریق شماره 02133115500 تماس بگیرید تا شما در خریدی بهتر راهنمایی کنیم.

سوالات متداول

ورق آلومینیوم امباس در چه جاهایی کاربرد دارد؟

ورق آلومینیوم برجسته به طور گسترده ای در یخچال ها، بازتابنده حرارت خورشیدی، لامپ ها، کیسه ها، جعبه ضد عفونی، تهویه مطبوع، کانال‌های تهویه، دکوراسیون داخلی و خارجی، ماشین آلات و در مسکن و صنایع مختلف استفاده می‌شود.

آیا امباسینگ ضخامت ورق آلومینیوم را افزایش می‌دهد؟

انجام امباس می‌تواند ضخامت و استحکام آلومینیوم را افزایش دهد.

مزایای ورق آلومینیوم امباس چیست؟

مقاومت در برابر خوردگی اسید، درخشش طولانی مدت، عملکرد و پایداری ضد خوردگی، چسبندگی قوی، مقاومت در برابر ضربه، عوارض جانبی غیر سمی، ایمنی و حفاظت از محیط و ... می‌باشد.

5/5 - (13 امتیاز)

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

12 پاسخ

    1. سلام نوید عزیز
      با توجه به نوسانات قیمت آلومینیوم در بازار قیمت های روز باهم متفاوت می باشد برای اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم امباس با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم تماس بگیرید.

    1. سلام آرزو عزیز
      شما به ۲ روش متفاوت میتوانید ورق آلومینیوم امباس را از مجموعه پارسیان آلومینیوم خریداری کنید:
      سفارش آنلاین
      مراجعه حضوری به فروشگاه های ما به آدرس
      فروشگاه شعبه بازار:تهران ،خیابان پامنار ، ،شماره ۱۹۷/۲
      فروشگاه شعبه غرب:اتوبان آزادگان بعد از ورودی احمدآباد مستوفی نبش گلستان۷

    1. سلام hamed عزیز
      بله امکان خرید عمده ورق آلومینیوم امباس در مجموعه پارسیان آلومینیوم وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم در تماس باشید.

  1. سلام وقت بخیر ورق آلمینیم امباس رولی موجود دارید؟

    1. سلام دوست عزیز بله انواع ورق آلومیینیوم موجود می باشد. البته ورق امباس با ضخامت بالا به صورت رولی تولید نمی شود و تنها برگ آن موجود است. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

  2. ورق آلومینیوم نقش برجسته امباس همان ورق آلومینیوم آجدار است؟

    1. سلام نادر عزیز،
      خیر، ورق امباس و آجدار در ظاهر و برخی آلیاژ ها شبیه به هم هستند اما در ضخامت و موارد استفاده متفاوت اند.

    1. سلام جناب حسینی،
      این ورق در کابینت سازی، دکوراسیون، ظروف مواد غذایی، گچ کاری، مکان های زاویه دار و منحنی و… کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ورق-1050-پارس-آلومینیوم

ورق 1050 پارس آلومینیوم

یکی از انواع محصولات آلیاژی پرکاربرد در انواع صنایع ورق آلومینیوم 1050 می باشد و از قطعات فلزی که در

ورق-پارس-آلومان

ورق پارس آلومان

کارخانه ورق پارس آلومان کار یکی از تولید کنندگان خوش نام ورق آلومینیوم می باشد. ورق های آلومینیوم پارس آلومان

ورق-آلومینیوم-پارس

ورق آلومینیوم پارس

یکی از پر مصرف ترین قطعات فلزی صنایع، ورق آلومینیوم می باشد که از آلیاژ فولاد تهیه می شود. ورق

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که